Maximizează Rezultatele cu un Funnel de Vânzări Creat cu Precizie Laser


Transformă Vizitatorii în Clienți Loiali – Rapid, Eficient și fără Riscuri!





Programeaza o întâlnire aici
  • Crește numărul de lead-uri

  • Accelerează-ți vânzările

  • Fii lider in industria ta

97% dintre persoanele care ajung pe site-ul tău nu sunt încă pregătite să cumpere. Din această cauză, un procent masiv de 79% din marketing nu se transformă în vânzări. Așa ajung afacerile să piardă zeci de mii de dolari.

 

Crearea unui funnel de vânzări bine țintit este o artă care construiește încredere, relații și conversii, ducând la creșterea vânzărilor. Având în vedere diversitatea clienților, unii cumpără instant, în timp ce alții au nevoie de săptămâni sau luni pentru a construi încredere prin multiple puncte de contact, precum apeluri de vânzări, e-mailuri și webinarii.

Fiecare funnel răspunde unor obiective distincte sau oferă abordări alternative pentru atingerea acelorași scopuri prin metode și concepte variate. Înainte de a implementa un funnel, este esențial să elaborezi un plan strategic. Acest lucru îți permite să te concentrezi pe alegerea celui mai potrivit funnel, adaptat nevoilor afacerii tale, maximizând astfel potențialul acestuia de a spori valoarea afacerii tale.

Tipuri de Funnel-uri Țintite

  • Magnet pentru leaduri 

    Au scopul de a colecta informațiile de contact ale vizitatorilor site-ului, oferindu-le ceva de valoare în schimb, cum ar fi un ebook gratuit sau un webinar. Acestea constau, de obicei, dintr-un landin page cu un formular de captare a lead-urilor și o pagină de mulțumire.
  • Sondaj

    Funnelurile de tip sondaj colectează feedback valoros și informații de la potențiali clienți sau clienți existenți, ghidându-i printr-o serie de întrebări sau indicații. Acestea ajută afacerile să înțeleagă nevoile, preferințele și problemele audienței, oferind date esențiale pentru dezvoltarea produselor, strategii de marketing și inițiative de servicii pentru clienți.
  • Summit

    Funnelurile de tip summit reunesc experți și speakeri care împărtășesc cunoștințe și perspective pe un subiect specific, pe parcursul a câteva zile sau săptămâni. Participanții se înregistrează pentru acces gratuit sau plătit la summit, care include de obicei prezentări, interviuri și oportunități de networking.
  • Carte
    Funnelurile de tip carte promovează și vând o carte sau un ebook, evidențiind beneficiile acestuia și oferind o cale simplă pentru vizitatori de a-l achiziționa sau descărca. Includ, de obicei, un landing page cu detalii despre carte, un formular de comandă, o pagina de mulțumire și e-mailuri de follow-up pentru a încuraja achiziții suplimentare sau interacțiuni.
  • Provocare Gratuită
    Funnelurile de tip provocare gratuită invită participanții să se alăture unei provocări sau unui workshop pe termen scurt, de obicei cu o durată de câteva zile până la o săptămână. Acestea ghidează participanții prin sarcini sau lecții zilnice, încurajând implicarea și construind încrederea, cu scopul de a-i convinge ulterior să achiziționeze un program sau un serviciu plătit.
  • Scrisoare Video de Vânzare
    Funnelurile de tip scrisoare video de vânzare utilizează conținut video pentru a convinge potențialii clienți să întreprindă o acțiune specifică, cum ar fi achiziționarea unui produs sau înscrierea pentru un trial. Acestea includ de obicei un landing page cu o prezentare video, un apel la acțiune clar și e-mailuri de follow-up pentru a cultiva relația cu lead-urile..
  • Webinar
    Funnelurile de tip webinar sunt concepute pentru a atrage potențiali clienți să se înscrie și să participe la un seminar online, live sau înregistrat. Acestea includ de obicei un landing page cu detalii despre webinar, un formular de înscriere, o pagină de mulțumire și e-mailuri de follow-up pentru a reaminti și implica participanții. Aceste funneluri sunt utilizate în special pentru a vinde produse de valoare medie si mare.
  • Lansare de Produs
    Funnelurile de tip lansare de produs creează anticipație și entuziasm pentru un nou produs sau serviciu, prin distribuirea treptată de informații și oferte către potențialii clienți pe o perioadă definită. Acestea pot include conținut pre-lansare, o listă de așteptare sau o ofertă de acces anticipat și un eveniment final de lansare.
  • Aplicație
    Funnelurile de tip aplicație califică lead-urile încurajându-le să completeze un formular de aplicație pentru un program, serviciu sau consultație. Acestea includ de obicei un landing page cu detalii despre ofertă, un formular de aplicație și o pagină de mulțumire sau un e-mail de confirmare.

Nu ești sigur care funnel de vânzări țintit este potrivit pentru tine?

De aceea suntem aici. Hai să discutăm și să decidem împreună care se potrivește cel mai bine obiectivelor și nevoilor tale.



Programează o întâlnire

Funnel-ul Tău Este Secretul Succesului Tău Online

Este diferența dintre cele 1.929.999.999 de site-uri care nu generează venituri și cele 0,000000002% care reușesc!

  • Fără un Funnel

    • Fără Clienți
    • Fără Vânzări
    • Proces de Cumpărare Confuz
    • Dezamăgire
  • Cu un Funnel

    • Flux Continuu de Clienți
    • Proces de Cumpărare Simplificat
    • Vânzări din Plin
    • Bucurie și Succes
  • Lucrează cu Experți în creare de Funnel-uri targhetate 

    avantagio - Unde Expertiza Dovedită Întâlnește Inovația Strategică

    Decenii de Expertiză în Afaceri: 25 ani în management și marketing în diferite sectoare.

    Specialiști în funnel-uri: Experiență in creare de funnel-uri care au crescut business-uri.

    Strategie: Plecăm de la obiective și stabilim strategia care să aducă rezultatele dorite.

    Copywriting: Experiență in creare de pagini de prezentare, pagini de vanzare, campanii de email-uri, campanii facebook.

    Automatizări și integrări: care susțin și ajută business-ul să crească, optimizând procesele și resursele disponibile.



    Programează o întâlnire
  • Funnel theme - Aisa CODEX

Iată Cum Arată Procesul

Funnel-ul tău de Vânzări îți va genera lead-uri rapid. Este unic și funcționează.

  • STEP
    1

     
  • Creăm Strategie de Marketing Personalizată

    Creăm un funnel unic, adaptat exclusiv obiectivelor tale. Drumul tău spre succes începe aici.

  • STEP
    2
  • Optimizare Personalizată, Rezultate Tangibile

    Experimentezi un marketing meticulos planificat, personalizat pentru afacerea ta. Rezultate măsurabile pe măsură ce implementăm strategia. 

  • STEP
    3
  • Dezlănțuie Potențialul Maxim al Afacerii Tale

    În cea de-a treia etapă, vom optimiza pentru a duce afacerea ta la un nivel superior. Această etapă poate include optimizare și îmbunătățire rezultate, extindere sau o abordare nouă, adaptată nevoilor tale de creștere.